Záruka/Servis

EXPRES SERVIS 72
U výrobků značky XTline zajistíme v záruční době odvoz do našeho servisu v případě, že stroj vypoví službu. Platí pro výrobní vady zjištěné uživatelem při používání výrobku v záruční době, neplatí v případě poškození nesprávným užíváním a nedodržením pokynů k údržbě. Expres 72 hodin znamená, že stroj po doručení k nám na servis bude zpět k zákazníkovi odeslán nejpozději do 72 hodin. Do této doby se nevztahuje čas na přepravu do servisu a zpět k zákazníkovi.


MÍSTO REKLAMACE

Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Kupující může uplatnit reklamaci osobně nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou na vlastní náklady, v bezpečném a neporušeném balení.
Zásilka musí obsahovat: reklamovaný výrobek, prodejní dokumenty, podrobný popis závady a kontaktní údaje (zpáteční adresa, telefon).


LHŮTY

Vady, které lze odstranit, budou opraveny v zákonné lhůtě 30 dnů (dobu lze po vzájemné dohodě prodloužit).
Po projevení skryté vady materiálu do 6 měsíců od data prodeje, která nelze odstranit bude výrobek vyměněn za nový (vady, které existovaly při převzetí zboží, nikoli vzniklé nesprávným používáním nebo opotřebením).
Na neodstranitelné vady a vady, které si je kupující schopen opravit sám, lze po vzájemné dohodě uplatnit přiměřená sleva z kupní ceny.

Podporujeme

logo ELKOPlogo HONITONlogo KLINGSPORlogo Kubalalogo Richmannlogo STAVTOOLlogo XTline